הפרדות או הפרעות קשב וריכוז?

לכול אדם צריכה להיות היכולת לעשות ארבע פעולות במקביל:

1. פעולה מוטורית אוטומטית ( נשימה )

2. פעולה מוטורית רצונית ( לדוגמא – כתיבה )

3.פעולה חשיבתית ( לדוגמא – מענה על שאלות )

4. התייחסות להפרעה סביבתית ( לדוגמא – צלצול טלפון )

כלומר, פיצול הקשב בין ארבע פעולות שונות.

 

  • ברגע שלאדם או ילד יש קושי בביצוע ארבע פעולות בסיסיות במקביל, רמת התפקוד שלו יורדת ואיתה הביטחון העצמי והדימוי העצמי.
    ניתן לראות שלאותם ילדים קשה יותר לשבת בכיתה ולהתרכז לאורך זמן, להקשיב למורה ולהעתיק מהלוח, להכין שעורי בית ועוד פעילויות שמלוות אותו כתלמיד.
  • דרך תרגילים מוטוריים בשיטת ורדי, מעלים את רמת ההפרדות של הילד כך שהוא יכול לעשות חמש ושש פעולות במקביל ובכך לשפר את יכולותיו המוטוריות, הקואורדינציה ואת הדימוי והביטחון העצמי!!

    כשילד מגיע לקליניקה פעם בשבוע, הוא עובר תהליך .

    תהליך של ליווי שמלמד אותו לחזק כלים שיש בתוכו ושמשפעים על אופן תפקודו בחיי היומיום, יצירת מציאות חיים חדשה, ביטחון,חיוניות ואמונה בעצמו!

     התהליך מלמד את הילד להצליח להגביר את המוטיבציה ואת הרצון באמצעות תרגילים שעוסקים בניהול פנימי – ותרגילי קואורדינאציה בשיטת ורדי – כך הוא לומד לעשות כמה פעולות במקביל,
    דבר המקל על החיים היום יומיים שלו:

  • הקשבה בכיתה לאורך זמן

  • סדר וארגון הציוד והמערכת
  • הכנת שעורי בית הצורה מסודרת ומאורגנת

  • למידה למבחן

  • ריכוז לאורך זמן

  • סבלנות בביצוע פעולות ועוד.

    אני מזמינה אתכם לפנות אלי  – ולעזור גם לילדכם לכבוש מטרות ולצבור הצלחות!

     

  • קישורים נוספים:
  • צור קשר
  • ילדים ונוער

    שיטת ורדי בשילוב אימון ילדים